گوگل اجازه داد در اوایل سال 20 مشخص شود که قطعه قطعه شده است. و درمورد کلمه آنها صادق است ، ما دیدیم که آنها دو بروزرسانی اصلی را در این ویژگی دارند - همه در تلاش برای پاسخ به بیشتر سوالات شما.

ما ابتدا شما را در یک شیرجه عمیق از قطعه های برجسته دوتایی گرفتیم و اکنون شما را برای سوار شدن بر روی قطعه چرخ فلک سوار می کنیم. ما بررسی خواهیم کرد که چگونه در طبیعت رفتار می کند و کدام یک از قطعه های آن را می توانید برنده شوید.

برای امنیت خود ، لطفاً نشسته باشید و دست ها ، بازوها ، پا و پاها را همیشه در داخل وسیله نقلیه نگه دارید!

یک قطعه چرخ فلک چگونه کار می کند
این قطعه خاص پاسخ بسیاری از سؤالات مختلف را در خود جای داده است و همانطور که از نام این شخص پیداست از رفتارهای چرخشی مانند کاروسل برای بدست آوردن همه آنها استفاده می کند.


وقتی روی یکی از "IQ-bubbles" که در پایین قطعه قطعه است کلیک می کنید ، جاوا اسکریپت جای خود را می گیرد و قطعه اولیه "والدین" را جایگزین آن می کند که به یک پرس و جو جدید پاسخ می دهد. این پرس و جو ترکیبی از اصطلاح جستجوی اصلی شما و متن IQ-bubble است.

بنابراین ، اگر [نرخ حساب پس انداز] را جستجو کرده اید و IQ حباب "سرمایه یک" را کلیک کرده اید ، می خواهید به دنبال قطعه "نرخ پس انداز نرخ حساب یکی از سرمایه های خود باشید". این گفت: 72.06 درصد از زمان ، پردازش زبان طبیعی است. در اینجا قدم می گذاریم و چیز معقول تری تولید می کنیم ، مانند "نرخ حساب پس انداز یک سرمایه".


در قسمت جدید ، حباب های ضریب هوشی در بالای صفحه می نشینند و باعث می شوند تا پیوند "جستجو برای" در انتهای اتاق قرار بگیرد. پیوند عبارت است از جستجوی قطعه حباب ، و در صورت کلیک ، به جستجوی جستجوی SERP کاملاً جدید تبدیل می شود - کمی سرگرم کننده وام گرفته شده از جعبه "People also ask" .

می توانید نام احمقانه "IQ-bubble" را در Google سرزنش کنید - این برچسب کلاس است که آنها در HTML SERP دادند. ما شنیده ایم که از آنها به عنوان حباب های "پالایش" یا حباب های "جستجو مرتبط" یاد می شود ، اما ما دوست نداریم بخاطر اینکه دیده ایم که آنها هر دو اصلاح و رعایت می کنند. ضریب هوشی IQ است.

اکنون 6 برابر تعداد قطعه قطعه در SERP وجود دارد
در ماه آوریل ، ما از طریق هر SERP در STAT گشت و گذار کردیم تا ببینیم میزان چرخش چرخ فلک اولیه چقدر بزرگ است. معلوم می شود ، این اولین تصور در اندازه مناسب است.

فقط در آمریکا ظاهر شدیم ، 40،977 SERP دسک تاپ و موبایل با قطعات چرخ فلک کشف کردیم ، که موهای بیش از 9 درصد از بازار ایالات متحده را تشکیل می دهد. هنگامی که دوباره در اوایل ماه اوت به اوج رسیدیم ، قطعه های چرخ فلک تقریباً نصف شده بود اما هنوز به بازارهای غیر آمریکایی نرسیده بود.


از آنجا که یک IQ حباب برابر با یک قطعه قطعه است ، ما حساب کردیم که هر حباب را که دیدیم ، حساب کنیم. همه گفتند ، 224.508 حباب ضریب هوشی سرگیجه در SERP ما وجود دارد. این بدان معنی است که 41000 کلمه کلیدی موفق به تولید بیش از 220،000 قطعه برجسته اضافی شدند. ما یک دقیقه به شما می دهیم تا فک خود را از کف زمین انتخاب کنید.

کمترین و رایج ترین تعداد حباب هایی که روی یک قطعه چرخ فلک مشاهده کردیم ، سه مورد بود و بالاترین آن 10. بود. میانگین تعداد حباب در یک قطعه چرخ فلک چرخ 5.48 بود - ضریب هوشی پنج اگر شما به نزدیکترین حباب کامل برسید (آنها هستند. هوشمند نیست)


بسته به اینکه آیا شما یک فرد شیشه نیمه پر یا یک فرد نیمه خالی شیشه ای هستید ، این یا فرصت زیادی را ایجاد می کند و یا رقابت زیادی می کنید ، درست در صدر SERP.

اکثر آدرس های اینترنتی دارای حباب در SERP جایی دیگر نیستند
هنگامی که ما در گذشته به قطعه های معمولی نگاه کرده ایم ، همیشه می توانیم نتایج ارگانیکی را که از آنها گرفته شده است پیدا کنیم. این مورد در مورد قطعه چرخ های چرخ فلک اتفاق نیفتاد - فقط می توانیم 10.76 درصد URL های حباب ضریب هوشی را در SERP 100 نتیجه پیدا کنیم. این 89.24 درصد بدون حساب برای آن باقی مانده است ، که یک متریک متریک از نتایج جدید است که می تواند با آن مخالفت کند.

با توجه به پیامدهای رقیب بالقوه این امر ، تصمیم گرفتیم در سطح دامنه یک سرگردانی را در اختیار بگیریم.

به نظر می رسد چیزها چندان بد نبودند . 63.05 درصد قطعه های حباب از سایت هایی که قبلاً در SERP با یکدیگر رقابت می کردند ، آمده بودند - گوگل فقط محتوای متنوع تری از آنها ارائه می داد. این بدان معناست که یک رقیب کاملاً جدید وجود داشت که روی SERP 36.95 درصد از زمان پرش کرد. عالی نیست

فقط بخاطر بسپار: این صفحات یا رقبا جدید برای پاسخ به سؤال جستجوی اصلی نیستند. گاهی اوقات شما می توانید محتوای خود را به منظور مقابله با آن موضوعات جدید گسترش داده و یک قطعه حباب را ببندید ، و گاهی اوقات آنها فراتر از دسترس شما نخواهند بود.

بنابراین ، هنگامی که قطعه های IQ-bubble برای ایجاد منبع از همان SERP زحمت می کشند ، کدام رتبه را ترجیح می دهند؟ در اینجا ما شاهد یک عزیمت بزرگ دیگر از آنچه عادت کرده ایم ، هستیم.

به طور معمول ، 97.88 درصد قطعه قطعه ها از صفحه اول سرچشمه می گیرند ، و 29.90 درصد معمولاً به تنهایی از رتبه سه خارج می شوند. با قطعه های حبابی ، تنها 36.58 درصد آدرس های اینترنتی آنها از 10 رده برتر قرار گرفته است. و در حالی که محبوب ترین مقام رتبه ای که قطعه های حبابی از آن بیرون کشیدند در صفحه اول (همچنین رتبه سه) بود ، درست زیر پنج درصد از آنها این کار را کردند.


ما می توانیم قاعده همیشه مفید "فقط درجه بالاتر" را در اینجا اعمال کنیم ، اما به نظر می رسد استثنائات زیادی نیز در این مورد وجود دارد. 10 نکته برتر برای فرود یک قطعه حباب به اندازه یک قطعه معمولی ضروری نیست.

ما فکر می کنیم این به دلیل ربط است: از آنجا که نمایش داده های قطعه حباب فقط به اصطلاح اصلی جستجو مربوط می شوند - آنها در صدد پاسخ مستقیم به آن نیستند - منطقی است که URL های ارگانیک آنها به ویژه در SERP رتبه بالایی نداشته باشند.

مالکیت چند پاسخی امکان پذیر است
بعد که از خودمان پرسیدیم ، آیا می توانید بیش از یک جواب در مورد قطعه چرخ فلک داشته باشید؟ و جواب بسیار جنجالی بود: شما قطعاً می توانید.

ابتدا فهمیدیم که شما می توانید هر دو قطعه والدین و یک قطعه حباب را در اختیار داشته باشید. ما شاهد بودیم که این اتفاق در 16.71 درصد از قطعات چرخ فلک ما رخ داده است.


سپس دریافتیم که داشتن چندین حباب نیز اتفاقی است که می تواند رخ دهد. کمی بیش از نیمی (57.37 درصد) قطعه چرخ فلک ما دارای دو یا بیشتر IQ حباب بود که از همان دامنه گرفته می شدند. و حتی 2.62 درصد دامنه صاحب هر حباب موجود را داشتند - و بیشتر آنها قطعه 10 حبابی بودند!

مردمی ، حتی ممکن است یک URL تنها بیش از یک قطعه ضریب هوشی داشته باشد ، و این کمیاب تر از آنچه تصور می کردیم - 4.74 درصد از قطعات حباب در چرخ فلک ، URL را با حباب همسایه به اشتراک می گذارند.

این سوال همان سؤال واضح است که یافتن دو قطعه بر روی SERP این کار را انجام داده است: آیا محتوای شما آماده است تا وظیفه چند قطعه را انجام دهد؟

پیوندهای "جستجو برای" تمایلی به ضرب و شتم همان قطعه در SERP جدید ندارند
از آنجا که قطعه های حباب از لحاظ فنی پاسخ به سؤالات متفاوتی با اصطلاح اصلی جستجو را می دهند ، ما وقتی به جستجوی حباب می پردازیم چه چیزی را جستجو می کنیم.

به طور خاص ، ما می خواستیم ببینیم که ، هنگامی که ما روی پیوند "جستجو برای" در قطعه حباب کلیک می کنیم ، SERP 1 متعاقباً) دارای قطعه برجسته و 2) دارای قطعه برجسته ای است که مطابق قطعه حباب از کجا آمده است.


برای این کار ، ما 40977 SERP خود را دوباره ردیابی کردیم و سپس 224.508 حباب "جستجوی" شرایط آنها را ردیابی کردیم تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در همان زمان اتفاق می افتد.

پاسخ به دو سؤال پرسشی ما بدین ترتیب بود:

عجیب ، اما واقعی است ، حتی اگر پرس و جو حباب در SERP مربوط به اولین ، شایسته قطعه قطعه نبود ، همیشه در SERP مخصوص خودش ارزش ندارد. .72 درصد از پیوندهای "جستجو برای" قطعه مشخصی در SERP جدید ایجاد نکردند.
غریبه هنوز ، 78.11 درصد از زمان ، قطعه حباب و قطعه قطعه آن در SERP متعاقب یک مسابقه نبودند - گوگل برای یک سوال دو جواب متفاوت پیدا کرد. در واقع ، URL حباب فقط در 20 نتیجه برتر در SERP جدید 31.68 درصد از زمان ظاهر شد.
اگر صادق باشیم ، ما دقیقاً مطمئن نیستیم که از این همه چه باید بکنیم. اگر شما مالک قطعه حباب هستید اما نه قطعه مورد نظر برای SERP متعاقب آن ، شما به وضوح در رادار گوگل برای آن کلمه کلیدی قرار دارید - اما آیا این بدان معناست که شما در مرحله بعدی برای وضعیت کامل قطعه هستید؟

و اگر نقش ها مع شده اند ، شما می توانید قطعه کلمه کلیدی را به صورت واضح بدست آورید اما وقتی در حباب است ، آیا قطعه قطعه شما در معرض خطر است؟ به ما اطلاع دهید که شما چه فکر می کنید!

قالب بندی پاراگراف و لیست بسیار عالی حاکم است (هنوز!)
تاریخ و زمان آخرین ، و تا حدودی ، ما نگاهی به شکل تمام این قطعات در حال چرخش به داخل انداختیم.

وقتی صحبت از والدین می شود ، اگر از تعجب تعجب نکردیم ، بهشت ​​به بتسی رسید. برای اولین بار ، شاهد تقسیم تقریباً بین قالب بندی پاراگراف و لیست بودیم. از طرف دیگر ، قطعه های حباب مطابق با روندی که عادت کرده ایم در قطعه های معمولی ol:


ما همچنین دریافتیم که قطعه های حباب حتی در چرخ فلک آنها به یک نوع قالب بندی نمی شوند. 32.21 درصد از قطعات چرخ فلک ما حباب های برگشتی را با یک قالب انجام دادند ، اما 59.71 درصد دارای دو و 8.09 درصد از هر سه. این به ما می گوید که بهتر است طبیعی ترین قالب را برای محتوای خود انتخاب کنید.

با ردیابی قطعه کاروسل از ترک خوردگی مطلع شوید
اگر نمی توانید صبر کنید تا بتوانید دستکش های خود را بر روی قطعات چرخ فلک چرخ کنید ، ما آنها را در STAT ردیابی می کنیم ، بنابراین هر کلمه کلیدی را که برای آنها ظاهر می شود می دانید و هر URL را در خود جای داده اید.

درباره ردیابی و استراتژیک SERP امروز اطلاعات بیشتری کسب کنید!


سئو در ایران ، ,قطعه ,حباب ,یک ,های ,serp ,چرخ فلک ,قطعه های ,در serp ,درصد از ,را درمنبع

بهینه سازی سرعت صفحه: اندازه گیری ها ، ابزارها و نحوه بهبود

یک دامنه جدید به زودی به زودی می آید: چه چیزی تغییر می کند ، چه موقع و چرا

کاوش در قطعه ویژه برجسته Carousel جدید Google

دامنه های مسن برای شما شکار می شوند

مشخصات

آخرین جستجو ها

ایزوگام صادراتی تبریز هر روز با یک کلمه انگلیسی تعمیر یخچال فریزر حس لاو|دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم ارزانی اینجا همه چی هست الان بخر تحویل بگیر هیواتک بهترین سایت نماوا کلیپ 11 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.